Hermi

Splošni pogoji poslovanja B2B spletne trgovine

1.    Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine za poslovne partnerje (B2B) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Za primere, ko v Splošnih pogojih poslovanja pogoji niso specificirani ali so morebiti v neskladju z omenjenimi zakoni, avtomatsko obveljajo zakonska določila. Pri nakupu veljajo tudi splošni prodajni pogoji podjetja HERMI d.o.o.

Spletno trgovino https://b2b.hermi.si (v nadaljevanju Hermi B2B) upravlja podjetje HERMI d.o.o., Trnoveljska cesta 15, 3000 Celje, davčna številka SI 42726867, matična številka 1683306000, v nadaljevanju Upravljavec.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne trgovine Hermi B2B izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine Hermi B2B ne uporabljate. Podjetje HERMI d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev spletne trgovine kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

Upravljavec kot prodajalec preko spletne trgovine prodaja blago izključno pravnim osebam.

2.    Registracija

Za dostop in uporabo spletne trgovine Hermi B2B je potrebna registracija na spletni strani https://b2b.hermi.si, kjer obiskovalec izpolni in uspešno odda registracijski obrazec. Upravljavec aktivira uporabniški račun po pregledu poslovnih podatkov in strinjanju obiskovalca s splošnimi pogoji poslovanja za pravne osebe. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je zakoniti zastopnik pravne osebe ali da je s strani pravne osebe pooblaščen za sklepanje kupoprodajnih pogodb z uporabo informacijske tehnologije.

3.    Naročilo

Naročila, ki se sklicujejo na HERMI ponudbo se sprejemajo pisno po pošti, preko elektronske pošte ali preko spletne trgovine B2B. Z uporabo elektronskih komunikacijskih poti stranki soglašata, da imajo tovrstna naročila značaj pisnega naročila. Za dostop do spletne trgovine Hermi B2B je potrebna registracija, kjer uporabnik pridobi prijavne podatke za dostop do spletne trgovine. Uporabnik s klikom na gumb ˝Dodaj v košarico˝ izbere željen artikel. Artikel se shrani v košarico. Uporabnik lahko v košarico shrani več artiklov. Ko želi uporabnik zaključiti nakup klikne na simbol vozička v zgornjem desnem robu spletne trgovine. Odpre se košarica z izbranimi artikli. Uporabnik lahko poljubno spreminja količino artiklov ali artikle odstrani iz košarice. S klikom na »Na blagajno« uporabnik nadaljuje na naslednji korak, kjer preveri naročilo, izbere način plačila in dostave ter s klikom na »Potrdi naročilo« zaključi nakup. V primeru uspešno oddanega naročila, je uporabnik o tem obveščen z obvestilom v spletni trgovini, po elektronski pošti pa prejme izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. V kolikor se uporabniku ne prikaže potrditveno obvestilo v spletni trgovini in hkrati ne prejme potrditvenega elektronskega sporočila, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnesenih podatkov. Uporabnik lahko postopek ponovi ali pa kontaktira podjetje HERMI d.o.o. na support@hermi-solutions.com ali na 03 426 06 40. Prav tako na omenjeno telefonsko številko ali e-poštni naslov sporočite, če ste po oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.

Uporabniku so v spletni trgovini Hermi B2B zmeraj na voljo podatki o statusu in vsebini naročila, ki jih uporabnik najde v sklopu "Zgodovina nakupov". Upravljavec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko.

4.    Dostava  

Dostava artiklov se lahko izvede na dva načina:

•    Osebni prevzem

•    Preko dostavne službe (doplačilo, odvisno od velikosti in teže paketa)


5.    Omejitev odgovornosti

Upravljavec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini, kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, zaloga ali cena spremenijo tako hitro, da upravljavec ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru bo kupec o spremembah obveščen in mu bo omogočen odstop od naročila ali zamenjava naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo kakovosti izdelka.

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno trgovino ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav vzdrževanja. V primeru tehničnih težav v spletni trgovini si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bomo uporabnike obvestili v najkrajšem možnem času in jih seznanili z nadaljnjimi koraki. Uporabniki morajo sami zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne trgovine in uporabo le-te. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo v spletno trgovino (elektronski naslov, geslo).

6.    Pritožbe in spori

Upravljavec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

V primeru pritožb, sporov, težav se kupec na upravljavca lahko obrne na telefonsko številko 03 426 06 40 ali po elektronski pošti na support@hermi-solutions.com. Pritožba se odda pisno preko elektronskega naslova support@hermi-solutions.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Na vse pritožbe se upravljavec odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

Stranki pogodbe sta sporazumni, da bosta vse spore iz te pogodbe oziroma pogodbenega razmerja reševali sporazumno, v kolikor do sporazuma med strankama ne bi prišlo, je za razsojo pristojno sodišče v Celju.


Nazaj na vstopno stran